Facebook виявив масову провокативну рекламу щодо виборів США - з Росії

Вересень 7, 2017, 12:54 | (0) | новини Світ
thumbnail (1)

Facebook виявив, що з червня 2015-го до травня 2017-го року у соцмережі з'явилася оплачена політична реклама, яку поширювали з російських акаунтів.

Частина реклами була спрямована на «провокування суперечностей в США перед президентськими виборами». Загальна вартість такої реклами склала 100 тисяч доларів, - передає Громадське.

Близько трьох тисяч рекламних записів виявилися пов'язаними з 470 несправжніми сторінками і акаунтами, які порушують правила соцмережі.

«Наш аналіз показує, що ці сторінки були пов'язані між собою і, ймовірно, діяли з Росії», — ідеться у повідомленні.

Керівництво соцмережі заблокувало усі виявлені акаунти.

Компанія також з'ясувала, що повідомлення публікувалися з комп'ютерів з американськими IP-адресами, але з налаштуваннями російською мовою.

Facebook уточнив, що при цьому було розіслано 2,2 тисячі «потенційно політичних» повідомлень, вартість розсилки склала 50 тисяч доларів.

Більша частина реклами не стосувалася безпосередньо виборів в США або конкретного кандидата. Повідомлення поширювали інформацію на «суперечливі» соціальні і політичні теми, торкаючись, в тому числі, проблем ЛГБТ-спільноти, расизму, проблеми мігрантів та зброї.

У Facebook зазначили, що передали цю інформацію владі США, яка проводить своє розслідування.

Раніше повідомлялося, що ФБР підозрює Росію у поширенні фейків у день виборів президента США. ФБР почала розслідування про втручання Росії у вибори в США у лютому 2017-го.

У липні в Конгресі попросили Facebook дати свідчення про втручання РФ у вибори президента США. Представники компанії тоді заявили, що заперечують можливість впливу Росії на поширення новин у соцмережі, але пообіцяли співпрацювати з чиновниками в ході розслідування.

Джерело:texty.org.ua

Коментарі

Немає коментарів

Залишити коментар

Доступні теги: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>