У Вашингтоні заявили про закриття одного з російських пропагандистських каналів

Березень 31, 2018, 13:28 | (0) | Світ
Ðîññèÿ. Ìîñêâà. 11 èþíÿ. Âõîä â îôèñ òåëåêàíàëà "Russia today". Ôîòî ÈÒÀÐ-ÒÀÑÑ/ Çóðàá Äæàâàõàäçå

Російський пропагандистський телеканал "Russia Today" анонсував припинення мовлення у Вашингтоні у ніч на 1 квітня. Про це повідомляє американське видання Bloomberg.

Зазначається, що американські ретранслятори WNVT і WNVC рік тому продали під час торгів свої частоти за 182 млн доларів.

Зокрема, таким чином дані ретранслятори більше не співпрацюватимуть з компанією MHZ Network, яка поширює контент десятків каналів, зокрема RT, Deutsche Welle, France 24.

Крім того, мовлення пропагандистського RT зникне з місцевого кабельного телебачення, яке, відповідно до федеральних законів, має обслуговувати всі компанії телемовлення в їхній місцевості.

У свою чергу, заступник головного редактора RT Анна Бєлкіна написала в електронному листі, що канал  продовжуватиме працювати з партнерами по дистрибуції у столиці країни та за її межами.

Так, вона додала, що Департамент юстиції, який вимагав, щоб американська виробнича компанія RT була зареєстрована згідно із законом Про реєстрацію іноземних агентів, зробив цей процес більш складним.

"Реєстрація фактично наклала невиправдане навантаження на кілька областей операцій RT, а також чинить тиск на наших партнерів", - підкреслила вона

Нагадаємо, у листопаді російський державний пропагандистський телеканал RT America, американський підрозділ Russia Today, підтвердив, що нарешті виконав вимоги Міністерства юстиції США та зареєструвався в якості іноземного агента.

Як повідомлялося, Міністерство юстиції США вимагало від телеканалу RT America, контент якого здебільшого спрямований на поширення російської пропагандистської позиції за кордоном, зареєструватися в якості іноземного агента. Це не припиняє трансляції телеканалу, однак вимагає позначати його контент як матеріали іноземного агента. Попри зусилля юристів RT скасувати рішення Мінюсту, дедлайн реєстрації був визначений 13 листопада.

Також у грудні 2017 року відкликання ліцензії та припинення трансляції російського пропагандистського телеканалу Russia Today вимагали громадські діячі у Франції. З відповідним листом вони звернулися до керівника Вищої ради з аудіовізуальних засобів Франції (CSA) Олів'є Шрамека.

Джерело: tyzhden.ua

Коментарі

Немає коментарів

Залишити коментар

Доступні теги: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>