Велосипеди. Як створюються двоколісні? ВІДЕО

Червень 25, 2015, 09:00 | (0) | , , , , , | головне Хай-тек
41

Перший велосипед винайшли в Німеччині у 1817 році. Щоправда, він був без педалей, сідла та виготовлений повністю із дерева. Сучасні двоколісні у порівнянні легкі, як пір'їнка, а завдяки системі зубчастих передач на них можна підніматися навіть у гори.

Найважливіший елемент — рама. Її створюють з легких алюмінієвих труб, які ріжуть на менші частини необхідних довжин. Щоб вони не згиналися у процесі експлуатації, трубкам надають еліпсоподібної форми. Міцність на розрив металу збільшується завдяки нагріванню та швидкому охолодженню. Далі усі деталі передають зварювальнику. Особлива увага — на шві між кермом та підвіскою. Саме на цю частину велосипеда припадає найбільше навантаження. Втім, є елементи, які зазнають ще більшого стресу, аніж рама. Це – колеса і підсилити їх з допомогою зварювання неможливо.

Секрет міцності полягає у досягненні ідеального балансу між натягом кожної спиці. Цей процес потребує трьох приладів. Перший утримує колесо в горизонтальному положенні і затягує гвинти спиць. Друга машина ліквідовує нерівні натяги. Третій пристрій їх збалансовує. Насамкінець кожне колесо оглядають працівники, аби переконатися, що воно рівне і добре обертається. В іншому куточку фабрики до рами вручну кріплять решту елементів. Процес — не автоматизований, але дуже швидкий. Кожні 2-3 хвилини з конвеєра виходить новий велосипед. Попри всі технологічні досягнення, створення велосипеда залишається тяжкою ручною роботою. А щоб змусити його їхати, потрібно ще більше зусиль. На щастя, охочих взяти на себе цю місію дедалі більше.

Джерело: 24tv.ua

Коментарі

Немає коментарів

Залишити коментар

Доступні теги: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>